اخبار و مطالب جدید و جالب

http://citna.ir/sites/default/files/85212_437.jpgیک زن هندی در یک زایمان بسیار عجیب، 11 نوزاد قد و نیم قد را در نخستین زایمان خود به دنیا آورد.

 
به دنیا آمدن این همه نوزاد نه تنها اعضای کادر بیمارستان محل زایمان زن هندی را شگفت زده کرد، بلکه سبب شگفتی بسیاری از مردم هند شد.


ادامه مطلب ...


    هر شهر برای تعیین هویت شهروندانش نشانه‌هایی دارد که از آن به‌عنوان «نماد» یاد می‌شود. این نمادها که گاه جزو آثار باستانی یا طبیعی و گاه ساخته‌شده هستند، به شهروندان هویت جمعی می دهند و در جذب گردشگران موثرند.  



ادامه مطلب ...


  header-Darsezendegi.jpg (940×257)

یکی از مهمترین درسهای زندگی:

 

و اونهم اینه که یاد بگیریم اگر اشتباه کردیم براحتی از هم عذر خواهی کنیم
چرا برای بعضی از ما قبول اشتباه و به زبون اوردن عذرخواهی انقدر مشکله



ادامه مطلب ...


  20120208152350_117084704322bahman_01.jpg  مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حادثه روی داده در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران، مربوط به ترکیدن بادکنک تبلیغاتی بوده است.



ادامه مطلب ...


1226352 توصیه هایی مفید برای صبحانه خوردن بچه ها

۱) میز را بچینید:
به همراه فرزند خود، از شب قبل، میز صبحانه فردا را بچینید. البته هنگامی‌که کودک‌تان خوابید مواد فاسدشدنی را، دوباره در یخچال قرار دهید. صبح هنگام نیز، ابتدا میز را مثل شب پیش آماده کنید بعد کودکتان را ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیش از خوردن صبحانه بیدار کنید تا دستگاه گوارشی او کم‌کم شروع به‌کار کند.



ادامه مطلب ...


  01.jpg 

   مجموعه سامسونگ کره جنوبی شامل شرکت های متعدد فعال در زمینه های مختلف مانند الکترونیک، صنایع سنگین، خودروسازی، ساختمان سازی، امنیت، بیمه، تبلیغات و غیره است.

تعداد کارکنان شرکت های زیرمجموعه سامسونگ، 344 هزار نفر است.



ادامه مطلب ...


sepration1 با پنج زنگ خطر یک ازدواج ناموفق آشنا شوید

 

هیچ کس دوست ندارد ازدواج کند و بعد از مدت کوناهی طلاق بگیرد اما واقعیت این است که برخی از ازدواج ها از همان ابتدای کار شکست خورده هستند یا در بهترین حالت شانس کمی برای موفقیت دارند. این نوع ازدواج ها مشخصه هایی دارند که به عنوان زنگ خطر باید به آنها توجه کنید.



ادامه مطلب ...


 


bathroom 02 آیا می خواهید حمام و دستشویی با دکوراسیون زیبا داشته باشید

 

شاید با خودتان فکر کنید «حمام و دستشویی را که کسی نمی‌بیند، پس چرا برای دکورکردن آن وقت بگذارم.» اما واقعا اینطور نیست. سرویس بهداشتی جای  راهبردی در خانه است. شما روزتان را با سرزدن به سرویس بهداشتی شروع می‌کنید و با رفتن به آن تمام می‌کنید.



ادامه مطلب ...


 

اگر به سلامت زیستی اهمیت می دهید و دوست ندارید به این زودیها گوهر ارزشمند سلامتی را از دست بدهید، فقط کافیست به آخرین دستاوردهای متخصصین مرکز ملی هدایت (ارتقاء) سلامت و رفتار شناسی توکیو توجه کنید!



ادامه مطلب ...


1226393 خاصیت کلسیم کشک  یک فوق تخصص تغذیه گفت: کشک یک ماده غذایی ارزشمند است که از قدمتی طولانی در فرهنگ غذایی ایرانیان برخوردار است.

دکتر کیومرث دانشور در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: در مناطق مختلف کشور به علت دامداری ایلی اکثر دامداران مازاد شیر تولید شده را به کشک تبدیل می‌کنند و به این وسیله قابلیت نگهداری آن را بالا می‌برند.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:اخبار,مهمترین اخبار,اخبار مهم, :: 23:22 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  1308 برج دو قلو در کره یک شرکت معماری هلندی طرح مفهومی برجهای دوقلویی با عنوان “ابر” را ارائه کرده که به اعتقاد بسیاری تداعی گر حادثه 11 سپتامبر 2001 هستند.
این برجهای دوقلو را شرکت هلندی MVRDV آنها طراحی و در شهر سئول خواهد ساخت.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 آنچه می خوانید کلاه گشادی است که فرد شیادی به نام فرهاد صاحب شبکه 'کلیک ست'، هر روز بر سر هزاران ایرانی ساده دل و زود باور می گذارد.



ادامه مطلب ...


1390/11/18 - 16:42شهرری - معاون وزیر نفت و مدیر عامل شركت ملی گاز ایران با قدردانی از در صرفه جویی مصرف گاز گفت: موج دوم سرما در پیش است و مردم همچون گذشته در مصرف گاز صرفه جویی كنند.

 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 23:8 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 

شهری - پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی 22 بهمن را اعلام کرد .

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ امروز گفت : محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز بهمن به منظور برگزاری باشکوه این مراسم از ساعت 6 صبح آغاز می‌شود.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

    در نظر سنجی ای که در سایت من و تو برگزار شد؛ 

78 درصد بینندگان شبکه من و تو خواستار حذف یک برنامه مبتذل شدند!
شبکه من و تو در نظر سنجی ای که در مورد یکی از برنامه های دارای ابتذالش بود جواب مثبتی از مخاطبانش نگرفت.    

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

تصاویری از شدت برف و سرما در اروپا (20 عکس)  

 

    شمار تلفات موج سرما در اروپا از مرز 300 نفر گذشت. آخرين خبرها حاكي از مرگ 306 نفر براثر سرماي وحشتناكي است كه سراسر اروپا را فرا گرفته است. 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  images (220×229)  در حالي كه مديركل پيشگيري و درمان اعتياد سازمان بهزيستي كشور نسبت به شيوع انواع جديد مواد اعتيادآور از جمله مواد محرك و داروهاي بدنسازي (استروئيدهاي آنابوليك) در باشگاه‌هاي بدنسازي كه بخشي از اعتيادهاي نوظهور را تشكيل مي‌دهند، هشدار داده بود، مديرگروه درمان اعتياد سازمان بهزيستي كشور نيز تاكيد كرد:...



ادامه مطلب ...


  1390/11/18 - 01:37

كاشان- معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایرانگفت: جشن مسكن دار شدن تمامی ثبت نام كنندگان مسكن مهر در استان های سمنان ،ایلام و زنجان تا پایان امسال برگزار می شود.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 


 آیا تا به حال به خواستگاری رفته اید؟ اگر رفته باشید مطمئنا با آداب و رسوم آن هم آشنا هستید اما جهت اطلاع دامادهای ناشی عرض می کنیم که خرید یک جعبه شیرینی (ترجیحا خامه ای) و یک دسته گل (چنانچه در سبد باشد با کلاس تر محسوب می شود) الزامی است. اما جناب آقای داماد، در حین ورود به خانه عروس خانم لازم است شرایطی را در نظر قرار دهید که بعدها مایه سرکوفت خوردنتان نشود.



 

 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب