اخبار و مطالب جدید و جالب
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 10:52 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

0000013013.jpg (640×427)دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برنامه ریزی مسئولان سازمان لیگ گفت: با مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان باید از این به بعد بابا و پسرخاله مان را بیاوریم سر تمرین.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 10:50 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  15-10-1388\IMAGE633982986492968750.jpg (427×427)  این بازی دیشب در اسپانیا برگزار شد و روبین کازان 3-1 مقابل لخ پوزنان لهستان پیروز شد. سرمربی روبین کازان 10 بازیکن تیمش رو تعویض کرد و فقط حقیقی در ترکیب ثابت باقی ماند. او در دقیقه 20 یک گل از حریف دریافت کرد.

 
به گزارش سایت گل- روبین کازان با این برد فینالیست جام ماربلا شد و روز پنج شنبه در بازی فینال به مصاف دینامو کیف اوکراین می رود.


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 10:32 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

f37017704e8bd248f352457c924ad6ad.jpg (600×381)   فردوسی پور بخاطر بازی مکرر در ورزشگاه آزادی از عزیز محمدی انتقاد کرد و گفت اگر الان در دو روز متوالی در این ورزشگاه بازی می شود چرا دربی 73 جام حذفی انجام شد ! در ادامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، مهمان تلفنی برنامه 90 بود و به نوعی اعتقاد داشت سازمان لیگ در برنامه ریزی عدالت را برآورده نمی کند البته عزیز محمدی که برنامه بازیها ! را به همراه نداشت نظر دیگری داشت .



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 


 آیا تا به حال به خواستگاری رفته اید؟ اگر رفته باشید مطمئنا با آداب و رسوم آن هم آشنا هستید اما جهت اطلاع دامادهای ناشی عرض می کنیم که خرید یک جعبه شیرینی (ترجیحا خامه ای) و یک دسته گل (چنانچه در سبد باشد با کلاس تر محسوب می شود) الزامی است. اما جناب آقای داماد، در حین ورود به خانه عروس خانم لازم است شرایطی را در نظر قرار دهید که بعدها مایه سرکوفت خوردنتان نشود.



 

 



ادامه مطلب ...


  صفحه اول روزنامه های امروز 17دوشنبه بهمن 90 صفحه اول روزنامه های امروز دوشنبه 17  بهمن 90



ادامه مطلب ...


دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 فایرفاکس 10چند ماهی است که شرکت موزیلا بروزرسانی های سریعتری را برای مرورگر فایرفاکس و برنامه مدیریت پست الکترونیکی تاندربرد در نظر گرفته است. حال پس از یک ماه از انتشار نسخه پیشین فایرفاکس، نسخه 10 این مرورگر با رفع برخی از ایرادات و افزودن خصوصیات جدید عرضه شده است.

 



ادامه مطلب ...


  شرکت ادوبی هر بار که نسخه جدیدی از نرم افزار مشهور ویرایش عکس خود را منتشر می کند قابلیت های جذابی را نیز به آن اضافه می نماید و در کنار آن معایبی را که در نسخه های قبلی وجود داشته به طور کامل بر طرف می کند. جدیدترین اخبار منتشر شده، از تجهیز فتوشاپ CS6 به امکان استفاده بهتر و بیشتر از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه خبر می دهند.

 



ادامه مطلب ...


 

 
STMicroelectronics 
امیدوار است که با استفاده از چیپ جدیدی حاوی سوپرخازن یا خازن الکتریکی دو لایه برای تخلیه سریع نیرو، بتواند فلش های موجود روی موبایل ها را به درخشانی و نور فلش زنون دوربین دیجیتال تان برساند‫...‬ 



ادامه مطلب ...


      
اگر به خاطر داشته باشید در CES امسال ال جی تکنولوژی و ابزار جدیدی را معرفی کرد که در پنج دقیقه نوشیدنی شما را خنک می کرد. اما دنیای صنعتی امروز هیچ گاه در نقطه ای توقف نکرده و همواره رو به جلو حرکت می کند. حالا دیگر برای خوردن یک نوشیدنی انرژی زای خنک لازم نیست به دنبال یخچال یا ابزار ویژه ای باشید، تنها کافی است روی خود قوطی دکمه ای را فشار دهید تا طی چند دقیقه دمای نوشیدنی شما ۳۰ درجه پایین بیاید... 



ادامه مطلب ...


 

IOS بیشتر از اندروید در اجرای اپلیکیشن کرش میکند


لوگوی اندروید و آی او اس_IOS_android_app_crashتا حالا فکر کردید که کرش کردن اپلیکیشن میتواند به سیستم عامل موبایلتان هم مربوط باشد؟! بله سیستم عامل های موبایل هم در کرش کردن برنامه ها اثر دارد و حالا آمار نشان میدهد که IOS از اندروید بیشتر سبب کرش میشود. اگر میخواهید آمار کرش نسخه های هر کدام را ببینید به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

    زمان حمله اسرائیل به ایران مشخص شده است!
    123920 زمان حمله اسرائیل به ایران مشخص شده است!  «لئون پانه تا» ، وزیر دفاع آمریکا، اخیراً طی گفت و گویی با روزنامه «واشنگتن پست »اعلام کرد اسرائیل برنامه ریزی کرده بین ماه های «آوریل تا ژوئن»، یعنی در بهار آتی به ایران حمله کند. سخنان پانه تا بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان پیدا کرد و برداشت ...



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب