جشن مسكن دار شدن تمامی ثبت نام كنندگان مسكن مهر در 3 استان برگزار می شود
 
اخبار و مطالب جدید و جالب

T30803835-2246153.jpg (250×166)

 به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ' محمدرضا رحیمی ' روز سه شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری همزمان 20 هزار واحد مسكن مهر در استان اصفهان، افزود: مسكن مهر نهضت بزرگ مسكن سازی است و انشاءالله تا پایان دولت دهم 2 میلیون و 600 هزار واحد مسكونی در حال ساخت تحویل داده می شود.

وی تاكید كرد ، تمامی خانواده هایی كه در سراسر كشور برای مسكن مهر ثبت نام كرده اند به آرزوی دیرینه خود خواهند رسید.

معاون اول رییس جمهوی اظهارداشت: حجم كار بسیار بالا است و اگر مسكن مهر نبود بسیاری از خانواده ها به آرزوی داشتن مسكن دست نمی یافتند.

رحیمی با اشاره به حجم بالای پروژه ها در بخش های مختلف افزود: دولت پروژه های مهمی دارد كه تعداد آن ها بسیار هستند و به همین دلیل نمی توان همه آن ها را در دهه فجر افتتاح كرد و بخش قابل توجهی از آن ها پس از دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان كرد: بدیهی است با توجه به حجم بالای ساخت مسكن مهر در سراسر كشور مشكلاتی جزئی وجود داشته باشد و به عنوان مثال آب و برق برخی واحدها در ابتدا وصل نشده باشد.

معاون اول رییس جمهوری با تاكید بر اینكه كار بزرگی در حال انجام است ،تصریح كرد: ما موظف به رفع نواقص هستیم و باید برای برطرف كردن آن ها صبر داشته و منتظر باشیم چرا كه رفع معایب به مرور زمان انجام می شود.

رحیمی گفت: دولت برای هر واحدی كه به صاحبان مسكن مهر واگذار می كند چهار برابر بهره ای كه مردم خودشان به بانك مسكن و تجارت می پردازند، دولت به بانك ها یارانه پرداخت می كند.

وی افزود: اجازه نمی دهیم شیرینی این كار بزرگ(واگذاری مسكن مهر) با مشكلات كوچك به كام مردم تلخ شود.

معاون اول رییس جمهوری برای شركت در مراسم بهره بردار 20 هزار واحد مسكن مهر و افتتاح چند پروژه صنعتی و عمرانی صبح امروز وارد استان اصفهان شد.

' علی نیكزاد' وزیر راه و شهرسازی و ' مجید نامجو' وزیر نیرو ، رحیمی را در سفر به استان اصفهان همراهی می كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب