شروع ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی از 18 اردیبهشت
 
اخبار و مطالب جدید و جالب

 13001622 شروع ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی از 18 اردیبهشت

 

آمان نیوز به نقل از ایسنا: ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید از روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت آغاز می‌شود و در پایان روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت پایان می‌پذیرد.

گفتنی است، دارا بودن‌ گواهینامه‌ پایان‌ تحصیلات‌ دوره متوسطه‌ نظام‌ جدید در یکی‌ از رشته‌های شاخه‌های‌ فنی ‌و حرفه‌ای ‌و کاردانش و یا احراز شرایط فارغ‌التحصیلی در یکی‌ از رشته‌های مذکور از شرایط ثبت‌نام دراین دوره است.

داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی یکی از کدرشته‌های مشخص شده در این دفترچه را کسب نمایند ولی تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر نشوند، مشمول یکی از وضعیت‌های ذیل خواهند بود: در صورتی که کد رشته قبولی پذیرفته شده در نیمسال اول باشد، قبولی ایشان ملغی و اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت. در صورتی که کد رشته قبولی پذیرفته شده در نیمسال دوم باشد و تا پایان دی ماه سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر بشوند، اجازه ثبت‌نام در نیمسال دوم را خواهند یافت و در غیر اینصورت قبولی آنان نیز ملغی است.

بر اساس این گزارش دانشجویانی که در سن مشمولیت بیش از یک بار از تحصیل انصراف داده باشند، مجاز به شرکت در آزمون نیستند، همچنین دانشجویان اخراجی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون نمی‌باشند.

همچنین سقف سنوات تحصیل در مقطع کاردانی حداکثر ۵/۲ سال می‌باشد و سربازان شاغل به خدمت جهت تحصیل در مقطع کاردانی از خدمت ترخیص نخواهند شد.

در آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته نظام جدید سال ۹۱ مؤسسات غیردولتی ـ غیرانتفاعی در ۲۸ رشته‌ امتحانی دانشجو پذیرش خواهند نمود.

داوطلبان لازم است به یکی از دو روش پرداخت الکترونیکی و مراجعه به دفاتر پستی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند..

گفتنی است، بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده داوطلبان از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۲ شهریور با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت و برگ راهنمای ورود به جلسه آزمون اقدام می‌کنند.

آزمون ورودی دوره‌های کاردانی نظام جدید در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۳ شهریور برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب